HASTA-KARYOLASI-BAŞVURU-FORMU.doc
HASTA KARYOLASI TEMİN KOŞULLARI
- Hasta karyolası talebi, hasta evde sağlık hizmeti alıyor ise hizmeti aldığı birim doktoru tarafından onaylanarak yapılacaktır.
- Hasta Evde Sağlık Hizmeti almıyor ise başvurusu kayıtlı olduğu Aile Hekimi tarafından onaylanarak yapılacaktır.
- Başvurunun Rize İl Sağlık Müdürlüğü Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi’ne ulaşmasının ardından ilgili talepler listeye alınır.
- Kullanım ihtiyacı sona eren (iyileşme, ikamet değişikliği, vefat) ve Koordinasyon Merkezi’ne iadesi gerçekleştirilen karyolaların durumları kontrol edilir, teknik bakım ve onarımları müdürlük teknik ekiplerince yapılır.
- Talep listesindeki hasta yakınlarına iletişim numaralarından dönüş yapılır.
- Hasta yakınları tedarik ettikleri, hastane tipi karyolanın naklini sağlayabilceği büyüklükte araçlarıyla “Paşakuyu Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi Sağlık Kompleksi Binası Kat:3” adresine gelmelidirler.
- Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi (Kat:3) tarafından karyola teslim belgelerinin düzenlenmesinin ardından hasta karyolasını teslim alabilirler.
- Karyolaların teslimatı sırasında hasta yakının karyolanın işlevlerinin çalışıp çalışmadığını kontrol etmesi önerilmektedir.
- Karyolanın kullanılması esnasında oluşan bir arıza durumunda hasta yakını kendi imkânlarıyla tadilatını yaptırmalıdır.
- Hastanın karyolayı kullanım ihtiyacının sona ermesi durumunda iade yine aynı şekilde “Paşakuyu Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi Sağlık Kompleksi Binası Kat:3” adresine yapılmalıdır.
- Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi tarafından karyola iade belgesi düzenlenerek hasta/ yakını üzerindeki zimmet kaldırılır.
İletişim Bilgileri:
Telefon: 2149321
2142024
2122027
Faks: 2133580
e-posta: rizeesh.saglik.gov.tr